مخازن پلی اتیلن عمودی
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مخازن پلی اتیلن عمودی (ایستاده) از 80 لیتر تا 20000 لیتر و در انواع تک لایه و سه لایه با امکان انتقال فوری آماده فروش می باشد. مخزن پلی اتیلن عمودی به صورت مجتمع ساخته شده و قیمت آن نسبت به سایر مخازن (افقی، مکعبی، زیر پله ای و ...) کمتر است. نصب این مخزن بر روی سقف توصیه نمی شود مگر اینکه سطحی که روی آن نصب می شود با شاسی تقویت شود.یک دریچه هوا در بالای منبع آب تعبیه شده است تا از ورود هوا به داخل تانکر جلوگیری شود. مخازن پلی اتیلن کاملاً در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و عمر نسبتاً بالایی دارند و در صورت رعایت نکات ایمنی حداقل تا 10 سال قابل استفاده می باشند.ارتباط بین زندگی انسان و آب به وضوح قابل مشاهده است.با وجود پیشرفت و تکنولوژی، نیاز بشر به آب هرگز تغییر نکرده است. نیاز به ذخیره آب از زمان تمدن اولیه بشر تا به امروز ادامه داشته است و نیاز بشر را به مکانی برای ذخیره آب از همان ابتدا نشان می دهد. به فضایی که بتوان آب را از عوامل منفی محیطی دور نگه داشت، مخزن یا تانکر یا منبع آب نامیده می شود. در زیر مروری کوتاه بر تاریخچه مخازن آب خواهیم داشت.

سوابق منشا مخازن آب

از ابتدای پیدایش بشر، ساخت فضای ذخیره آب مورد مطالعه قرار گرفت و برخی از تمدن ها شروع به ساخت آب انبار کردند. در قرون گذشته برای ساخت مخازن از چوب، سنگ و سرامیک استفاده می شد و برخی از مخازن ساخته شده در آن دوران هنوز مورد استفاده قرار می گیرند.سناتور

ویژگی های مخازن پلاستیکی عمودی:

دارای نشان استاندارد ملی ایران - تولید شده به صورت یکپارچه - تبادل حرارتی نسبتا کم - حمل و نقل آسان - نصب سریع و آسان - مخازن سه لایه با لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (ضد UV) و ضد جلبک (آب) نگهدارنده) (برای آشامیدن) - مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده - با 60 ماه گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.شما مشتریان گرامی می توانید با درخواست اتصالات و ورودی و خروجی های لازم و همچنین سایر متعلقات، انواع مخازن پلی اتیلن (پلاستیکی) عمودی را سفارش دهید.

اولین نمونه یافت شده از استفاده از مخازن آب به سه هزار سال قبل از میلاد برمی گردد و این مخازن آب مربوط به تمدن دره سند (تمدنی در شبه قاره هند با قدمت 3000 تا 1500 قبل از میلاد) است و به این امر ضروری اشاره می کند. حتی نبود یا کمبود آب در شرایط محاصره شدن توسط دشمن مشکل بزرگی بود که با این امر حل شد. بنابراین با نگاهی به گذشته بشر می توان به عصر این جست و جو پی برد.

مخازن آب برای تامین ذخیره آب برای اهداف بسیاری مانند آب آشامیدنی، آبیاری، آتش نشانی، کشاورزی، دامپروری، تولید مواد شیمیایی، تهیه غذا و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.در محوطه های باستانی باستان شناسان با آب انبارهای دست ساز به اشکال مختلف پلکانی و آب انبار مواجه شده اند و به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی مواد پلی اتیلن برای راحتی بیشتر در این سازه قرار داده شده است.همچنین فضای کافی برای ذخیره آب مورد نیاز است تا از تجمع ویروس ها، جلبک ها، باکتری ها و سایر عوامل محیطی منفی جلوگیری شود. مخازن پلی اتیلن این امکان را در بخش های مختلف کشاورزی، خانگی، تجاری، باغبانی و ... فراهم کرده است.اصفهان تانک





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: